cart
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ

  • Πώς μπορείτε να προσφέρετε προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας σε τόσο χαμηλές τιμές;

    Επειδή αγοράζουμε κατευθείαν από τις εταιρίες και πουλάμε κατευθείαν στους πελάτες μας. Προσπαθούμε να μην κρατάμε απόθεμα κι επομένως εξοικονομούμε τα έξοδα αποθήκευσης. Συνεργαζόμαστε στενά με τους προμηθευτές μας για να εξασφαλίσουμε τις καλύτερες τιμές για όλους τους ενδιαφερόμενους.

  • Τα προϊόντα που προσφέρει το FunkyDrop είναι αυθεντικά;

    Το FunkyDrop αγοράζει προϊόντα μόνο απευθείας από τους κατασκευαστές ή επίσημους διανομείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έτσι μπορούμε να εγγυηθούμε ότι όλα μας τα προϊόντα είναι 100% αυθεντικά.

  • Γιατί κάποια προϊόντα έχουν εξαντληθεί;

    Εξασφαλίζουμε τις καλύτερες ευκαιρίες για τους πελάτες μας. Μερικές φορές αυτά τα προϊόντα πωλούνται τόσο γρήγορα που η ζήτηση για συγκεκριμένα είδη ξεπερνάει το διαθέσιμο απόθεμα.

    Οποιοδήποτε προϊόν έχει εξαντληθεί θα σημειώνεται στην ιστοσελίδα μας ως εξαντλημένο (sold out). Ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσετε την παραγγελία σας είναι να συνδεθείτε και να παραγγείλετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε!

  • ΕΓΓΡΑΦΗ

  • Γιατί να κάνω εγγραφή στο FunkyDrop; Υπάρχει συνδρομή με την εγγραφή; Υπάρχουν υποχρεώσεις ή προϋποθέσεις;

    Τίποτα απολύτως. Δεν υπάρχει κόστος για να γίνει κανείς μέλος και δεν υπάρχουν άλλες δεσμεύσεις, όπως ελάχιστες αγορές. Ο μόνος όρος είναι ότι πρέπει να είστε άνω των 18 ετών. Η εγγραφή στο site μας είναι απαραίτητη για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την παραγγελία που θέλεις να κάνεις. Για την ακρίβεια, για την παραγγελία χρειάζονται στοιχεία όπως η διεύθυνση, το τηλέφωνο και το e-mail για να είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας. Επίσης, με την εγγραφή σου στο FunkyDrop έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας χωρίς να χρειάζεται να δηλώνεις κάθε φορά τα ίδια στοιχεία, έχεις πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σου, μπορείς να παρακολουθείς το λογαριασμό σου και να κάνεις τις όποιες αλλαγές θέλεις στις διευθύνσεις παράδοσης. Επίσης ενημερώνεσαι για τα προϊόντα που είναι σε έκπτωση καθώς ή για νέες παραλαβές και νέα προγράμματα.

  • ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ

  • Μπορώ να προσκαλέσω τους φίλους μου;

    Αφού συνδεθείτε, πηγαίνετε στην ενότητα "Προσκαλέστε τους φίλους σας" δεξιά της σελίδας ή κάντε κλικ στην ενότητα "Προσκλήσεις" στο μενού πλοήγησης.

    Στη συνέχεια εισάγετε τα E-mail των φίλων σας που θέλετε να προσκαλέσετε και μοιραστείτε τον προσωπικό σας σύνδεσμο πρόσκλησης. Επίσης, μπορείτε να συνδεθείτε στο Facebook και να επιλέξετε τους φίλους σας κι εμείς θα προωθήσουμε την πρόσκλησή σας. Ως μέλος, θα λάβετε μια δωροεπιταγή 5€ μόλις κάποιος φίλος που προτείνατε, κάνει την πρώτη του αγορά.

    Μπορείτε να προσκαλείτε φίλους, γνωστούς, οικογένεια, οποιονδήποτε μπορεί να ενδιαφέρεται να περιηγηθεί στο FunkyDrop! Η μόνη προϋπόθεση είναι οι προσκεκλημένοι σας να είναι άνω των 18 ετών.

  • Τί κερδίζω εάν προσκαλέσω ένα φίλο;

    Πρώτον, τον ενημερώνετε για τις αποκλειστικές προσφορές του FunkyDrop και δεύτερον, θα κερδίσετε μια δωροεπιταγή 5€ όταν ο φίλος σας κάνει την πρώτη του αγορά.

  • Οι φίλοι μου θα λαμβάνουν ενοχλητικά E-mails εάν τους προσκαλέσω;

    Όχι, δεν συμπαθούμε τα spam – είναι όντως πολύ ενοχλητικά και συμμεριζόμαστε την άποψή σας. Το FunkyDrop σέβεται εσάς και τους φίλους σας και η εμπιστοσύνη σας προς εμάς είναι το πιο σημαντικό απ’ όλα. Ο φίλος σας θα λάβει μόνο ένα E-mail με πρόσκληση για να γίνει μέλος. Εάν αποφασίσει να το απορρίψει, θα κάνουμε μόνο μια ευγενική υπενθύμιση. Μετά απ’ αυτό, δεν θα υπάρξουν άλλα E-mails.

  • ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ

  • Πώς μπορώ να κερδίσω δωροεπιταγές;

    Απλά προσκαλέστε τους φίλους σας και θα λάβετε μια δωροεπιταγή 5€ όταν κάποιος που έχετε προσκαλέσει κάνει την πρώτη του αγορά από το Funky Drop. Όσοι περισσότεροι φίλοι σας ανταποκριθούνε και κάνουν την πρώτη τους αγορά, τόσες περισσότερες δωροεπιταγές θα λάβετε. Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των δωροεπιταγών που μπορεί να κερδίσετε.

    Απλά θυμηθείτε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δωροεπιταγές σας εφόσον το προϊόν δεν επιστραφεί και ότι η κάθε δωροεπιταγή έχει μία ημερομηνία λήξεως. Προς δική σας διευκόλυνση έχουμε δημιουργήσει ένα ενημερωτικό eMail που σας ενημερώνει όταν κοντεύει να λήξει μία δωροεπιταγή.

  • Πώς μπορώ να ελέγξω πόσες δωροεπιταγές έχω;

    Για να ελέγξετε τις δωροεπιταγές σας, κάντε κλικ στην επιλογή “Ο λογαριασμός μου” και στην ενότητα "ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ" θα δείτε τις ενεργές και εκκρεμείς δωροεπιταγές σας.

  • Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις δωροεπιταγές μου;

    Για να χρησιμοποιήσετε τις δωροεπιταγές σας, απλά προσθέστε προϊόντα στο καλάθι αγορών σας. Πριν ολοκληρώσετε την πληρωμή, επιλέξτε "κάντε κλικ εδώ για να χρησιμοποιήσετε τις δωροεπιταγές σας" στο κάτω μέρος της σελίδας "Περίληψη Αγορών". Στη συνέχεια επιλέξτε τη δωροεπιταγή που θέλετε να χρησιμοποιήσετε κάνοντας κλικ στο πράσινο "+" και στη συνέχεια "χρήση δωροεπιταγής".

  • Γιατί δεν έχω λάβει ακόμη δωροεπιταγές για τις προσκλήσεις που έστειλα;

    Εάν έχετε προσκαλέσει ένα φίλο που έκανε την πρώτη του αγορά και δεν έχετε λάβει ακόμα δωροεπιταγή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε το θέμα.
    Το σύστημά μας αφαιρεί αυτόματα τις δωροεπιταγές και μέχρι σήμερα δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα.

    Παρακαλούμε σιγουρευτείτε ότι προσκαλέσατε εσείς τον φίλο σας και όχι κάποιος άλλος. Επίσης επιτρέψτε μας να ελέγξουμε αν ο φίλος σας έκανε μια έγκυρη αγορά. Για παράδειγμα, αν ο φίλος σας επέστρεψε το αγορασμένο προϊόν, δυστυχώς δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροεπιταγή σας.

  • ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

  • Πόσα είδη μπορώ ν' αγοράσω κάθε φορά;

    Για τα περισσότερα προϊόντα δεν υπάρχει όριο. Σε ειδικές περιπτώσεις όμως, όταν έχουμε εξασφαλίσει μόνο λίγα πολύτιμα προϊόντα και προσπαθούμε να τα διαθέσουμε σε όσους περισσότερους φίλους γίνεται, πιθανόν να ορίσουμε ένα όριο στα προϊόντα που μπορείτε ν' αγοράσετε.

  • Μπορώ ν' αλλάξω την παραγγελία μου;

    Μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή θέλεις στην παραγγελία σου μέχρι να παραδοθεί στον μεταφορέα. Μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις προϊόν ή ακόμα και να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν που έχεις παραγγείλει.

    Σε οποιαδήποτε περίπτωση η αλλαγή μπορεί να γίνει επικοινωνώντας μαζί μας μέσω email στο info@funkydrop.gr .

  • ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

  • Πόσο διαρκεί ο χρόνος παράδοσης;

    Καθώς παραλαμβάνουμε τα προϊόντα από τους προμηθευτές μια εβδομάδα μετά το τέλος της ευκαιρίας, χρειάζονται έως 15 μέρες από το τέλος της καμπάνιας για να φτάσει η παραγγελία στο σπίτι σας.

  • Πώς αποστέλλονται τα προϊόντα και πόσο κοστίζει μια αποστολή;

    Όλες οι παραγγελίες μας αποστέλλονται μέσω courier. Εάν δεν σας βρουν την ώρα της παράδοσης, θα σας αφήσουν μια ειδοποίηση ώστε να μπορείτε να καλέσετε για να κανονίσετε εκ νέου την παραλαβή.

    Οι παραγγελίες παραμένουν διαθέσιμες για παράδοση στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί μέχρι και 10 ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση στο κατάστημα. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παράδοσης της παραγγελίας σας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παράδοση ακυρώνεται, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και το δέμα επιστρέφεται σε εμάς.

    Το ποσό χρέωσης είναι 5,00 € ανά παραγγελία.
    Τα έξοδα αποστολής προς Κύπρο είναι 14,95€ ανά παραγγελία.
    Τα έξοδα αποστολής καθώς και το συνολικό κόστος της παραγγελίας φαίνονται στο δεξί μέρος της σελίδας παραγγελίας.

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

  • Ποιά είναι η πολιτική του FunkyDrop για τις επιστροφές;

    Στο FunkyDrop εγγυόμαστε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

    Εάν δεν σας αρέσει το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να το επιστρέψετε μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα  επιστροφής. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς.

    Επικοινωνήστε με το FunkyDrop για να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν.

    Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία. Απαραίτητη είναι επίσης η απόδειξη αγοράς.
    Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ελέγξετε την Πολιτική Επιστροφών μας.

  • Πώς επιστρέφω ένα προϊόν;

    Εάν παραλάβατε ελαττωματικά προϊόντα, ή τα προϊόντα που παραλάβατε δεν είναι αυτά που παραγγείλατε, παρακαλούμε:

    • Κάντε κλικ στην καρτέλα “Υποστήριξη” στο μενού πλοήγησης,
    • Επιλέξτε "Επιστροφές",
    • Επιλέξτε τα τεμάχια που επιθυμείτε να επιστρέψετε και εισάγετε τους λόγους επιστροφής,
    • Πιέστε “Αποστολή” και θα λάβετε οδηγίες και την διεύθυνση επιστροφής.

    Παρακαλούμε μην κάνετε επιστροφές χωρίς πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας. Μια παραγγελία μπορεί ν' αλλαχθεί εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία εκτέλεσης της αποστολής. Από τη στιγμή της ολοκλήρωσης της διαδικασίας αυτής, η παραγγελία δεν μπορεί πλέον ν' αλλαχθεί.

  • ΠΛΗΡΩΜΕΣ

  • Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

    Δεχόμαστε πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών από Visa και MasterCard καθώς και μέσω Paypal. Επίσης, έχετε τη δυνατότητα να κάνετε τις αγορές σας με αντικαταβολή, πληρώνοντας δηλαδή το courier την στιγμή που παραλαμβάνετε το προϊόν σας.

  • Πόσο ασφαλείς είναι οι πληρωμές μου στο Funky Drop;

    Οι προσωπικές σας πληροφορίες (διεύθυνση, αριθμός πιστωτικής, αριθμός λογαριασμού κλπ) είναι κωδικοποιημένες με σύνδεση 128/256bit SSL. Επομένως δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μη εξουσιοδοτημένα άτομα.

    Το FunkyDrop δεν έχει πρόσβαση στα τραπεζικά δεδομένα, και δεν αποθηκεύουμε τις τραπεζικές πληροφορίες ή τις πληροφορίες της πιστωτικής κάρτας. Γι’ αυτό χρειάζεται να εισάγετε τις λεπτομέρειες πληρωμής για κάθε παραγγελία που κάνετε σ’ εμάς.

  • Γιατί δεν έγινε δεκτή η πληρωμή μέσω της πιστωτικής μου κάρτας;

    Από την εμπειρία μας, ο πιο συχνός λόγος για να απορριφθεί μια πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας είναι ότι ο 3ψήφιος αριθμός της κάρτας (CCV security code) έχει γραφτεί λανθασμένα. Στις περισσότερες κάρτες είναι τυπωμένος στο πίσω μέρος της κάρτας, συνήθως μετά τον αριθμό της κάρτας. Εάν μια κάρτα έχει λανθασμένο CCV, η συναλλαγή δεν θα εγκριθεί.

    Επίσης παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε επαρκές διαθέσιμο υπόλοιπο στην πιστωτική σας κάρτα για να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή.

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

  • Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά μου δεδομένα;

    Οι προσωπικές σας πληροφορίες όπως το όνομα ή το E-mail σας χρησιμοποιούνται μόνο για να σιγουρευτούμε ότι θα ενημερωθείτε για τις καλύτερες διαθέσιμες προσφορές και ότι θα γνωρίζετε πάντοτε για τα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουμε στο Funky Drop. Ελέγξτε την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων για να μάθετε περισσότερα για το πώς προστατεύουμε τα προσωπικά σας δεδομένα.

Close